01. november 2017 - 12:25 Der er 14 kommentarer

BRUG AF HDM1 KABEL

JEG OPDATEREDE FORLEDEN DAG TIL ISO 11.1.0 OG DA JEG SENERE VILLE BRUGE HDM1 KABEL FRA MIN IPHONE AAPLE 5 TIL TV SAMSUNG KUNNE JEG IKKE LÆNGERE BRUGE KABLET FIK HDMI KABEL OK MEN SORT SKÆRM JEG VILLE BRUGE EN APP FRA BOXER TV ???

VENLIG HILSEN
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 13:39 #1
Har lige testet min iPhone 6 med iOS 11.1
HDMI virker fint med skærm, YouTube og Google Fotos. Jeg har ikke Boxer.

Bruger du en original adaptor til HDMI fra iPhone?
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. november 2017 - 13:48 #2
Der er noget galt med din Caps Lock.
01. november 2017 - 18:48 #3
Forstår ikke rigtigt hvad du mener  original adaptor tik HDMI fra iphone  ???
JEG HAR ET ORIGINAL HDMI STIK SOM JEG BRUGER ???

for at forbinde min iphone med mit samsung tv
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 19:08 #4
Jeg har desværre ikke forstået hvordan du forbinder et HDMI stik til en iPhone uden en lightning til HDMI adaptor?
https://www.apple.com/dk/shop/product/MD826ZM/A/lightning-digital-av-mellemstik?fnode=97
Prøv at forklare lidt nærmere.
01. november 2017 - 19:38 #5
Skriver igen jeg tror min mail lige forsvandt
som sagt bruger jeg et ganske almindelig hdmi stik fra min apple 5 iphone for at kunne transmittere til samsung tv efter opdatering af iso 11.01.1, tror jeg kan jeg ikke længere
få billed på tvet- Jeg ved ikke om kablet kan være i stykker eller der er en anden fejl
måske i forbindelse med opdatering for at checke har jeg i sidste uge bruge min søns iphone og jeg kunne se tv fra boxer i fredags på tv fra hans iphone (han har ikke opdateret endnu hvad tror i rare og dygtige folk jeg skal gøre
01. november 2017 - 19:41 #6
p.s. samsong tv skærmen før jeg op at hdmi check ok siden bliver dernæst sort og der sker ikke mere
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 19:50 #7
Hvis #3 betyder, at du anvender et stik (originalt) som det i #4 viste (link), så må det være kablet eller Boxer appen. Har du prøvet andre apps eksempelvis YouTube?
01. november 2017 - 20:08 #8
you tube virker heller ikke
01. november 2017 - 20:09 #9
skal jeg kontakte apple ???
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 20:45 #10
Har lige testet 2 stk iPhone 5, der begge havde problemer med at slutte til fjernsyn via HDMI kabel.
Så svaret er ja - du skal kontakte Apple!
01. november 2017 - 21:19 #11
tak for hjælpen jeg kontakter apple
13. november 2017 - 13:22 #12
Hej og først mange tak for jeres hjælp vedr mit problem med connection mellem iphone og Samson tv via hdmi kabe Jeg har lige været igennem apples øverste sektion og fået den besked at med den nue ios skal der også bruges en lille apple tv adapter så den må jeg så købe tak for hjælpen Ole
Avatar billede INK Ekspert
13. november 2017 - 13:27 #13
Er det en adaptor, der er forskellig fra den #4 nævnte? Og i givet fald kunne du oplyse navn, nummer eller andre kendetegn?
14. november 2017 - 13:15 #14
jeg må nok opgive at finde ud af hvad jeg skal gøre ved brug af hdmi kabel til SAMSON TV med eller uden adapter Jeg befinder mig i Spanien og kan kun få apples info tjeneste på spansk der er svørt nok i sig selv bor også langt fra apple shop

tak alle samen