Avatar billede jdann Mester
05. november 2017 - 08:22 Der er 4 kommentarer

Outlook 2010 - flyt mappe til f.eks.USB nøgle

Hej
Jeg har en del mapper liggende i mit Outlook 2010. De er ikke i brug længere, men jeg vil gerne bevare dem til f.eks. senere dokumentation.
Der er ingen grund til at have dem liggende og fylde i Outlook og jeg ville derfor gerne flytte dem til dem til en USB nøgle.
Hvordan mon jeg gør det -kan ikke finde en løsning.
Kører Windows 10 - prof.
VH
Jørgen  Dann
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 08:48 #1
Man burde kunne eksportere dem ud af programmet som der vises her:
https://www.youtube.com/watch?v=Da-_pZp5FMs

Skal dog  lige sige jeg ikke bruger Outlook og aldrig har gjort det.
I XP tiden var det Outlook Express, Senere Mozilla Thunderbird, og nu online mail.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 09:08 #2
Avatar billede jdann Mester
09. november 2017 - 14:04 #3
Tak for forsøg på hjælp - men desværre fungerer det ikke
Jørgen
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2017 - 16:14 #4
Som jeg læser det her https://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/outlook-determine-subfolder-location-eg-from-a/6ad95852-575a-4f6d-a7c4-881f9e9a8df2 kan man ikke kopiere enkelte mapper ud i outlook programmet da alle mapper ligger i en stor samlet mappe. Jeg har forsøgt at søge på hvordan man finder den destination mappen ligger på, men har ikke kunnet spottet det endnu.
Som jeg ser det er løsningen at exportere som jeg har nævnt.

Hvorfor det ikke virker på en usb pind for dig,kan jeg ikke forstå.
Det er jo sådan at man flytter mails fra den gamle pc til en ny pc.