Avatar billede Bo Christensen Praktikant
06. november 2017 - 09:09 Der er 1 kommentar

Outlook 2016 vil ikke acceptere den rigtige kode ?

Outlook 2016 popper hele tiden op med at der skal skrives adgangskode, men når koden indtastes, accepteres den ikke og den popper op igen og beder om kode.
=Det er den rigtige kode, for jeg kan taste den ind på www.outlook.com og har  adgang til mails der fra.
PC genstartet, samme resultat.
Prøvet opstartet i safemode, men der kommer der også krav om adgangskode.

Har I nogle gode ideer :-)
VH Bo
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2017 - 11:45 #1
Jeg har også flere gange fået afvist min kode i outlook, så måske er der noget galt med deres computer program?