Avatar billede Guldsmeden Juniormester
06. november 2017 - 14:21 Der er 4 kommentarer

Invaderet af irriterende reklamer

Hver eneste gang jeg åbner min mobil (Samsung S6) vælter det frem med reklamer, som jeg først skal klikke væk - sommetider flere lag, der ofte medfører, at jeg ikke kan nå at besvare opkald, før alle reklamerne er klikket væk. Det er først fornylig, det er blevet rigtig grelt, så jeg forestiller mig, det må være en app, der genererer reklamerne, men jeg kan ikke finde ud af hvilken.

Jeg har lidt mistanke til Googles tastatur, som er noget af det seneste jeg har installeret. Det er jeg ellers glad for, men det ryger ud, hvis det viser sig at være den skyldige. Kan man anbefale et andet, lige så anvendeligt tastatur?

Er der en snuptagsløsning, så man slipper en gang for alle?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2017 - 17:28 #1
Jeg tror ikke på det er Googles tastetur. Godt nok lever Google i stor stil af reklamer, men de gør normalt en dyd ud af at de ikke er anmasende.

Prøv at læse her: https://www.mobilsiden.dk/tips/sadan-slipper-du-for-reklamer-i-toplinjen-pa-din-android-mobil,lid.22584/ - og prøv at køre med "AirPush detector".
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2017 - 17:29 #2
...jeg kan se at linket blev spist - kopier det hele indtil sidste skråstreg, og sæt ind i din browser.
Avatar billede milter Ekspert
06. november 2017 - 18:26 #3
#2.

Prøv at kigge på linket herunder. Det virker.

https://goo.gl/

Og undskyld spam til Guldsmeden :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. november 2017 - 18:39 #4
Jeg kender godt tinyurl m.m. - men hader selv at klikke på sådan et, man ikke helt ved hvor fører hen :-)