Avatar billede hrasbo Praktikant
07. november 2017 - 14:50 Der er 5 kommentarer

PCPLUS ÆØÅ

Hej
Har flyttet PCPLUS over på en XP pro sp1 32bit og HP laserjet 2100 parallel ports printer for en kunde
Alt virker pånær at ø/Ø ikke kommer rigtigt ud, æ/Æ og å/Å er der ingen problemer med.
Har prøvet at ændre koderne til 155/157 uden at den hjælper, der kommer bare andre tegn ud.
Er der nogen som har en god løsning?
Avatar billede wise Seniormester
07. november 2017 - 15:52 #1
Kan det være ej-UNICODE sprog opsætningen...
Nu er det LÆNGE siden jeg har se en win xp, men mener man gik i regionale indstillinger og UD over sprog og region som sættes på de første faner kunne man på fane 3 sætte et ikke-unicode systemsprog...
Avatar billede martens Guru
07. november 2017 - 17:29 #2
Avatar billede hrasbo Praktikant
07. november 2017 - 17:57 #3
Hej

Det står den allerede til.
Avatar billede falster Ekspert
07. november 2017 - 21:02 #4
Her er dystet med noget, der ligner:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1018177
Avatar billede RogerWilco Seniormester
11. november 2017 - 20:47 #5
Du skal nok sende en ESC (12U eller ESC (25U til den før hvert printjob.