Avatar billede KBR Juniormester
08. november 2017 - 08:06 Der er 3 kommentarer

Lukke et Excel UDEN at lukke programmet

Hejsa. Efter at have fået instal. office 2013, så har jeg erfaret at den genvej i 2010-udgaven (CTRL + F4), som lukker en excel mappe ned, men ikke programmet, ikke har samme funktion i 2013-versionen. Her lukkes HELE programmet ned :-(. Er der nogen der ved hvordan man undgår at skulle starte hele programmet op hver gang man er færdig med en Excel mappe?
Avatar billede perwolf Forsker
08. november 2017 - 09:03 #1
Jeg har lige testet det på min Office 2013, og der virker Ctrl+F4, så jeg har ingen løsning, men blot en orientering.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
08. november 2017 - 09:13 #2
I 2016 virker Ctrl+F4 også!!!!
Avatar billede KBR Juniormester
08. november 2017 - 11:58 #3
Tak for feedback ..., så problematikken "lokalt" :-(