Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 10:15 Der er 7 kommentarer

Husk meg innlogg.

I den siste tiden er det hos meg blitt et lite problem, ikke stort men forstår ikke helt hvorfor? Computeren husker ikke?

Skal du inn her computerword markere du, en liten hake, HUSK MEG

Andre steder det samme nesten overalt, Alt blir en vane så klart.
Kan grunn være Adblokk +      eller  Adblokk bruker dette fordi jeg hater Reklame.  Eller er det annet som grunn til dette.

Takk for svaret om noe har.
Arne
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2017 - 10:37 #1
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 11:29 #2
Takk poko1 du har ikke glemt meg skal prøve har vert ute. Ha det godt.
Arne.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2017 - 12:53 #3
hvis du bruger ccleaner, så kan du måske have sat den til at slette cookies i en eller flere af browserne - cookies skal IKKE slettes
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 13:41 #4
poko1 ga meg en løsning den funket ikke, men noe stort problem er det ikke, jeg bruker ccleaner  skal sjekke lidt der. Takk claes57.

Jeg viste faktisk ikke dette, da lærte jeg lidt i dag også.Takk.

Du vet man kommer alltid i land bare man ikke svømmer for langt ut og der er fra lands vind i tillegg vet du.
Arne
Avatar billede poko1 Ekspert
08. november 2017 - 13:49 #5
Jeg sletter altid alle cookies og har da aldrig problemer det eneste jeg bliver spurgt om er når jeg har slettet noget er om jeg vil de aktivere Adblock.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2017 - 14:12 #6
Takk poko1 et svar jeg forstod og likte Takk.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
10. november 2017 - 16:17 #7
Tiden går man prøver man får løsninger på det man spør om og det er jo flott, nå er det så ikke alltid dette virker, nå var det ikke så stort problem egentlig, men lidt irriterende allikevel, HUSK MEG, meg og så er det like ille neste gang.

Løsning er tror jeg Adblokk og Adblokk + jeg hater jo Reklame, så da slettet jeg Adblokk og beholdt Adblokk +    Den berømte ABP og dette funker, jeg treng jo ikke fortelle det her vet jo såpass vi gir ikke tilbake melding i dag 2017 umoderne det.

Hvordan gikk, på jobben fikk dem sparken fra meg, tilbakemelding enten det var Negativt eller Positivt så var det et være eller ikke være for som var i tjenesten min..
Derfor dette svaret.
Arne