Avatar billede JJa Praktikant
09. november 2017 - 09:19 Der er 4 kommentarer

Hvad synes i om dette site?

Hej

Hvad synes i om dette site: https://stovsugerland.dk/
Konstruktiv kritik modtages med kyshånd:)

Mange tak
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
09. november 2017 - 12:25 #1
Umiddelbart pæn og overskuelig. Det fremgår ikke helt hvad det kommercielle koncept for siden er, er det en støvsuger-forhandler, er der en butik som ordet "Land" kan tyde på. Er det bare uvildig rådgivning, i så fald hvor kommer så indtægterne fra. På den baggrund er man lidt skeptisk "hvad handler det her om?". Prøv at forklare konceptet på startsiden eller i et separat "om os" link .
Teksterne virker mere gennemarbejdede end på den type sider ellers. "Læs mere" linket øth. linker bare til forsiden, det er irriterende og dermed et overflødigt link.
Det fremgår ikke hvor stjerner, user-ratings og test kommer fra, det er uden kilder og dermed ikke med stor troværdighed.
Avatar billede jalved Ekspert
09. november 2017 - 12:59 #2
Enig med #1. Både i at den er pæn og indbydende - men også i, at man er usikker på, om det bare er en reklameside eller en uafhængig rådgivning. Men man kommer til at hælde mest til det første.

Teksterne er egentlig givende. Men samtidig også så anmassende, at man får fornemmelsen, den kun står der for at tækkes nogle søgemaskiner. Selvom det er uretfærdigt, fordi der faktisk er ok oplysninger i dem - og gjort et stort arbejde ud af teksterne.

Ville jeg selv bruge siden til at købe en støvsuger? Nej. Jeg har placeret den i kategorien for reklamesider efter to sekunder.

Måske ville jeg kunne bruge nogle af oplysningerne og prøve nogle af links,, men som uafhængig rådgivning ville jeg ikke stole på siden. Og derfor foretrække at bruge andre prissammenligninger og test også. Men lidt inspiration ville jeg sikkert kunne tage med, hvis jeg kom forbi.
Avatar billede Nicolai Clausen Praktikant
18. december 2017 - 22:02 #3
Hej JJa

Hvis du kunne have interesse i at have en rabatkode på mit site http://rabatkodejunglen.dk/ må du meget gerne kontakte mig på e-mail rabatkodejunglen@kontakt.dk håber at høre fra dig.

Hilsen Nicolai Clausen
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
24. februar 2018 - 13:44 #4
Du har et par 404-sider - blandt andet "Om os". Disse sider er søgemaskinerne ikke så glade for!