Avatar billede OlavBC Praktikant
10. november 2017 - 14:13 Der er 2 kommentarer

Fane "Fryser"

Når jeg indtaster data i første fane, så sker det (ikke altid) at felterne låser.
Åbner jeg en ny fane/går om i en anden fane og tilbage igen til den første, så er felterne igen åbne i første fane.
Er der nogen, der kender årsagen hertil, og hvordan kan det afhjælpes?

Olav
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
10. november 2017 - 16:50 #1
Prøv lige, at checke, at du ikke har nogle event makroer liggende i 'Worksheet' objektet - det lyder unægtelig sådan...
Avatar billede OlavBC Praktikant
13. november 2017 - 08:43 #2
Hej Dan
Tak for "indspark"
Når jeg åbner min Excel fil, går op i "VIS", og på knappen "Makroer" vælger "Vis makroer". så kommer der ingen frem.
Har du en anden søgemulighed, som du vil anbefale, da jeg ikke i hverdagen arbejder med makroer?