Avatar billede oppes Seniormester
11. november 2017 - 16:08 Der er 4 kommentarer

Flytte programs til en anden drev

Jeg vil flytte en del forskellige programs til D drev så opstarten blir hurtigere og jeg behøver ikke så meget plads til C drtev hvor win 10 er.

hvordan flytter jeg programmerne til D drev så at jeg kan bruge dem fra C drev (kan så lave genvej til C drev ?)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2017 - 16:24 #1
Din opstart bliver ikke hurtigere frdi du flytter programmerne til D. Du får mere plads på dit C drev. Det er det eneste.
Måden du får kortere opstart er at deaktivere dem i start under joblisten
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. november 2017 - 16:38 #2
En mulighed vil også være at købe en SSD (med plads nok i GB)
Disse er dog endnu ret dyre.
Jeg har selv sådan nogen i både min stationære og i min bærbare. Disse er på 500 GB.

https://www.proshop.dk/SSD/Samsung-850-EVO-SSD-500GB/2463596
Avatar billede oppes Seniormester
11. november 2017 - 17:30 #3
ok
Avatar billede martens Guru
12. november 2017 - 02:13 #4
250 GB SSD er mere end rigeligt og så er der lige en billig én her :
https://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=MZ-75E250B/EU&pn=Samsung&gruppe=Harddisk-SSD&vare=706857