Avatar billede tdktman Juniormester
15. november 2017 - 14:55 Der er 1 kommentar

Amazon Fire BOX

Hej

Har netop købt den helt nye AMazon Fire TV box på AMAZON.DE. Finder nu ud af at den ikke virker i DK , men kun i DE+AT.

Ved nogle her om man kan hacke den eller andet så den virker i DK?

Tak
Avatar billede jalved Ekspert
15. november 2017 - 23:30 #1
Hvorfor er det, den ikke virker i DK?

Computerworld havde en artikel om dens fætter for nylig:

https://www.computerworld.dk/art/241630/nu-lancerer-amazon-sin-chromecast-konkurrent-i-danmark

Du kan gå ind på Youtube og finde adskillige vejledninger i, hvordan du jailbreaker eller rooter den, så du fx kan installere XBMC.

Men hvis det var nogle bestemte funktioner, du købte den for, som nu ikke virker i DK, så er det selvfølgelig ikke til meget nytte.

Måske kan du returnere den og enten vente til den lanceres i DK eller finde et tilsvarende produkt? Amazon plejer at have en meget large support, så hvis du fortæller, du mod forventning ikke kan bruge den i DK, så tager de den sikkert gerne tilbage.

De har en chatfunktion, hvor du kan spørge og få svar med det samme.,