Avatar billede crjensen Juniormester
17. november 2017 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken ekstra harddisk

Hej, min søn har denne bærbare:
Aspire F5-573G
Der er plads til en ekstra harddisk, dvs. man kan skrue et låg af og indsætte en ekstra.
Mit spørgsmål er hvilken der passer til hans bærbare? Hvis en af jer har et link til en passende ekstra harddisk, vil det være super.

Carsten.
Avatar billede Søren Novice
17. november 2017 - 11:41 #1
Hej CrJensen

Du skal bruge en Harddisk 2.5 størrelse.

Det er f.eks. denne harddisk.

https://www.komplett.dk/product/904044/hardware/lagring/harddiskssd/harddisk-25/seagate-barracuda-1tb-25-mobile-hdd#
Avatar billede INK Ekspert
17. november 2017 - 12:00 #2
Maskinen har vist i forvejen en 1 TB harddisk, så det kan vel ikke være et pladsproblem?
Er formålet blot ekstra plads er løsningen #1 helt fin, men er formålet øget hastighed mv. så kunne man overveje en SSD disk for styresystemet og anvendelse af den gamle disk som lagerplads.
Avatar billede Søren Novice
17. november 2017 - 12:21 #3
Det var skam også være et eksempel på størrelse af tommer :)