Avatar billede slotski Juniormester
21. november 2017 - 00:22 Der er 2 kommentarer

indtalte memoer fra iPhone til ny iPhone

Jeg har netop købt den nye iPhone X, men memoer driller mig bigtime. Hver gang jeg forsøger at få dem over på min nye telefon så ryger de ind under musik. På den gamle telefon var der en mappe der vist hed Voice memos.

Nogle der har gode råd til hvordan jeg smartest får memos med efter jeg har fået en nye telefon igang (starte op på ny er ikke en option)...
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2017 - 11:56 #1
Har du gendannet din iPhone X fra en sikkerhedskopi af din gamle telefon, så burde de være flyttet med over.
Avatar billede slotski Juniormester
21. november 2017 - 21:17 #2
Min er oprettet som ny iPhone og min kærestes er udfra en sikkerhedskopi.

Men selvom jeg kan se indtalte memoer i oversigten i iTunes, så ryger de ind under musiknumre på telefon oversigten. Jeg har også prøvet efterfølgende at lave en synkronisering, men her ser det også ud til at mappen forsvinder på computeren.