Avatar billede hans01 Forsker
21. november 2017 - 06:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google søgning i hele danmark

Jeg søger på ordet "vedligeholdelsesplan" men får kun resultater fra sjælland, jeg bor på sjælland, er der et tricks til at få søgningen til at dække hele dk?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. november 2017 - 08:37 #1
Når du har søgt, er der under søgefeltet en række link - bl.a. til "Indstillinger". Her under klikker du på "Skjul private resultater" - så ignorerer Google de søgningsresultater, den tror passer specifikt på dig, herunder din lokation.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2017 - 08:44 #2
Avatar billede hans01 Forsker
21. november 2017 - 10:55 #3
hej ole, det var lige det jeg søgte efter, Og også tak til poko1
Avatar billede posten Ekspert
22. november 2017 - 02:58 #4
#2 poko1 jeg får også kun op for Sjælland men hvid jeg som skrevet i #1 ændre  mine indstillinger kan jeg få fyn/jylland med også vel og mærke hvis jeg bruger chrome