Avatar billede Calle5463 Forsker
21. november 2017 - 17:26 Der er 6 kommentarer

HJÆLP! FB: Overdragelse af administrator-rolle

Så er der lige nøjagtigt sket det der ikke må ske: En adm af en gruppe -
tilhørende en forening - er blevet olm på alt og alle. Vedkommende er den eneste adm. af gruppen (dumt af bestyrelsen), og vil ikke overdrage adm-rollen til andre men slette gruppen med flere års billeder og kommentarer om dette og hint der er sket i foreningen.

Hvordan får man "tvangsoverført" en adm-rolle til (flere) nye adm., uden at være adm af gruppen?
Avatar billede jalved Ekspert
21. november 2017 - 19:27 #1
Her er et lignende dilemma. Det lyder som om, det er svært at gøre noget ved.

https://www.facebook.com/business/help/community/question/?id=10206780940074850

Kan I ikke få en af dem, der er på bedst fod med administratoren til at tale ham til fornuft?
Avatar billede Calle5463 Forsker
21. november 2017 - 20:50 #2
Jeg frygtede (forventede) lidt, at det vil være en kamp mod vejrmøller (både det ene og det andet :-( ) ......
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2017 - 22:53 #3
FB har ikke tid til alt der fnidder, så derfor kan du ikke det.
Man skal være flere admins i en gruppe, og så kan den ene forlade den, så der er en (den nye) tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2017 - 22:54 #4
manden er en troll og gal, bare lad ham slette det. start forfra.
han forstår ikke andre menneskers følelser.
Avatar billede Calle5463 Forsker
22. november 2017 - 01:13 #5
Der pågår pt en intens kopiering af alt man kan fra den pågældende gruppe til en nyoprettet. Desværre begår man der den samme fejl - kun een adm - endnu.
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2017 - 21:22 #6