Avatar billede BoK Praktikant
22. november 2017 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Fejler Windows 10 med USB3 ?

Er der nogen, der ved hvad der foregår med USB3-porte og Windows 10?

Jeg oplevede, at mine usb3-porte døde, da jeg ved en fejl fik installeret Creators Update af Windows 10. Mine søgninger efter hjælp på nettet har givet mig indtryk af, at det er et meget udbredt problem, som mange kommer med løsninger på - men som ikke virker. Prøver jeg at få support hos Microsoft eller Hewlett Pacard (min pc-fabrikant) får jeg enten henvisninger til den anden part eller almindeligheder om at sørge for opdateret software.
Jeg troede jo naivt, at det var noget som Microsoft ville sørge for at fixe. Måske er der nogen med større kendskab til IT-verdenen, der ved noget. Har MS f.eks. udtalt sig om problematikken?
Kom også meget gerne med forslag til, hvad jeg kan gøre! Måske droppe Windows fuldstændigt?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. november 2017 - 13:52 #1
Kig i BIOS  om legesy USB er enablet
Se også om der er nogle af disse mærker
https://ibb.co/krXgOR
Avatar billede INK Ekspert
22. november 2017 - 15:06 #2