Avatar billede torben7913 Juniormester
24. november 2017 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipad kan ikke finde trådløs printer

Jeg har en canon air printer, som jeg nemt kan udskrive trådløst fra med min stationere Windows 10 pc og det samme gælder min kones bærbare pc med Windows 10 som styresystem, anderledes er det med min Ipad, der hver tredje gang skiver: " Ingen airprint printere fundet"
Så kan jeg nulstille netværksindstillinger og tilslutte til wifi igen, så kan Ipaden finde printeren, og det kan den nok 2 - 3 gange mere, men så er det galt igen og jeg skal på ny nulstille netværk, og tilslutte wifi igen, men det er da meget besværligt, er der en bedre måde, at få Ipaden til at bruge den trådløse printer?
Avatar billede htx98i17 Professor
25. november 2017 - 07:26 #1
Prøv at undersøg om der findes en opdateret firmware til din printer.
Avatar billede INK Ekspert
25. november 2017 - 13:10 #2
Enig med #1.

Har du opdateret din iPad til seneste iOS for din model?
Prøv at lukke helt ned for iPad og genstart. Hvis det er lang tid siden, den har været slukket helt, så sker der en vis "tilsanding".
Avatar billede torben7913 Juniormester
25. november 2017 - 21:06 #3
Jeg har ikke fundet opdateringer til printeren som også er ret ny.
Jeg har lukket Ipad'en helt ned og opdateret styresystemet til det sidste nye.
Jeg har også skrevet ud 4 gange fra Ipad'en, så det tegner godt.
Jeg prøver lige et par gange mere i de kommende dage, så vender jeg tilbage, men foreløbig tak for interessen.