Avatar billede klitfelt Praktikant
29. november 2017 - 12:04 Der er 1 kommentar

Mus - lidt pinligt spørgsmål - hjælp

Jeg kan ved gud ikke forstå at når jeg markerer en fil (et billede eller en pdf) med venstre knap og trykker højre knap for at få et vindue/menu frem med muligheder for hvad jeg vil gøre med filen - så åbner mit dvd drev i stedet for at vinduet/menuen kommer frem!!!

Nogen der vil hjælpe med at slå det fra - altså at dvd drevet åbner ved højretryk på en fil.

Mvh
Torben
Avatar billede jalved Ekspert
29. november 2017 - 14:40 #1
Du må have tilknyttet funktionen til at åbne dit dvd drev til højreklikket på en eller anden vis.

Det vil jeg tro, er enten under indstillinger på din mus eller dit drev.

Start med at afinstallere musen og lav en genstart - og se om det virker.

Hvis problemet ikke har eksisteret længe, men er nys opdukket, kan du også bare forsøge dig med at finde et gendannelsespunkt. Så slipper du for at rode efter den rette indstilling. Men det lyder nu som et simpelt problem. Det er bare lige med at finde det rette sted at få hakket af.