Avatar billede hanloven Mester
30. november 2017 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mms på den nye Nokia 3319

Hej.

Hvor store mms'er understøtter den nye Nokia 3310?
-  Beskeder fra nogle selskaber kan ikke modtages. Hvad kan årsagen være til det?

Mvh Kent.
Avatar billede jalved Ekspert
30. november 2017 - 23:14 #1
Det bedste er nok at kontakte Nokia og dit teleselskab.

Jeg har selv oplevet problemer med MMS med en Nokia hos Oister. Og kunne ikke rigtig få vejledning nogle steder til at få den indstillet rigtig.

Det løste sig først med en ny tilsvarende telefon, hvor opsætningen var rigtig fra starten.
Avatar billede posten Ekspert
01. december 2017 - 06:49 #2
har du prøvet at hente mms/sms opsætning fra nokia's hjemmeside ??
Avatar billede jalved Ekspert
01. december 2017 - 11:06 #3
Hos nogle selskaber kan man være ude for at få besked om, at der er kommet en MMS, men at den ikke kan blive leveret.

I disse tilfælde kan man nogle gange - hos enkelte selskaber - faktisk logge ind på selskabets hjemmeside og se MMS'en på sin brugerside.
Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
01. december 2017 - 13:59 #4
Jeg troede slet ikke Nokia understøttede MMS'er ;-D
Avatar billede posten Ekspert
01. december 2017 - 14:06 #5
#4 jo jo ellers ku ALLE med nokia ikke se mms
Avatar billede hanloven Mester
20. marts 2020 - 19:42 #6
Er lige ved at rydde op i mine åbne spørgsmål. Tak for hjælpen her, selvom det er længe siden :-)