02. december 2017 - 21:07 Der er 4 kommentarer

ingen lyd på youtube

der er ingen på youtube
Avatar billede jalved Ekspert
02. december 2017 - 21:28 #1
Det var meget kortfattet. Hvis du skal have fornuftig assistance af nogen, må du nok forklare bare en anelse mere :-)

Prøv i en anden browser og undersøg om lyden er slået til i Windows.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. december 2017 - 03:09 #2
Prøv å forstå han bruker Win 98 og da var det elendig med lyd fra Youtube
må nok kjøpe computer med Win10 da kommer lyden ser du.
Forresten Win 7 var ikke så verst den heller.

Arne
Avatar billede INK Ekspert
03. december 2017 - 11:18 #3
Hvis du mener manglende lyd ved tilslutning til tv, så kan det være dårligt HDMI-kabel? Men ellers enig med #1.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. december 2017 - 11:45 #4
Gå ned i høgre hjørne har du prøvd dette, trykk på lydi-korn  der er en del hjelp der, om ikke jeg  noen gang tatt en gjenopprett. og det har hjulpet, men ser ikke bort i fra #3 har ret, å for all del jalved har jo en tanke også.
Arne