Avatar billede Lige meget Praktikant
03. december 2017 - 13:12 Der er 2 kommentarer

Attack

Jeg har problemer med mit crome,exsplore,origin og ROBLOX appen jeg havde downloadet over min pcs shop! Når jeg er på nogle af disse ting, så når jeg søger på noget fx, så når jeg trykker ude i det blå, kommer der så en ny side op. Det er sider som: vil ha` min e-mail, irreter mig, vil have mig til at downloade ting som giver viruser, laver en fake flash, sexuelle sider, stemmer som gør mig bange som sige, at de har mit konto kode, e-mail, facebook, osv. Og vil have mig til at trykke ok på lorte ting, tæller nogle gange ned til det. Og så fik jeg den over til en der har styr på det, men det virkede ikke. Han kunde kun give mig et tip! Det var at trykke på: Alt +F4. Men da jeg så prøvede virkede det ikke. Og jeg har prøvet ALT redownloaded crome, downloaded antivirus programmer. Slettet filer som jeg selvfølgelig gerne må! Så jeg bruger ikke min pc meget længre + jeg er bange for at der er en eller anden klam stoder der sidder og kikker bag min skærm. Fordi jeg har cam på min pc! Så plzz hjælp mig😭
Avatar billede jalved Ekspert
03. december 2017 - 16:31 #1
Jeg bliver faktisk lidt i tvivl, om dit indlæg er seriøst, når du suser afsted på den måde.

Men hvis dit problem er reelt, så prøv dette:

Hent CCleaner og kør det..

Hent programmet Malwarebytes og kør det..

Lav en online virusscanning på:

https://www.trendmicro.com/en_us/forHome/products/housecall.html

Hvis du er heldig, så slipper du af med problemet :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. december 2017 - 20:28 #2
...Lige en tilføjelse, som folk har det med at glemme/overse.

Når nu du er i CCleaner, så husk at gå forbi Tools->Browser Plugins, og slet de plugins du ikke kender til...