Avatar billede Suser Novice
04. december 2017 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om mit site?

Hej alle

Jeg håber på lidt feedback, gerne af den konstruktive slags, på dette website: https://varmekilder.dk/

Hvad skal jeg forbedre?

Tak for det:)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
04. december 2017 - 17:53 #1
Jeg troede siden handlede om "varme kilder"

Overskrift "Velkommen til en verden fuld af varme" jeg kan ikke se det sidste "e" på min skærm

Umiddelbart pæn og overskuelig

Siden forsøge vel at skabe trafik ved at lukrere på dem der søger på dem der søger på fx "brændeovn test" fx
En overskrift som "Pillebrændeovn test.." er lige smart nok, lugter af forsøg på SEO optimering hvilket giver skepsis overfor indholdet allerede i overskriften. Det er jo en meningsløs tekst, der er mere end en pillebrændeovn omtalt og der er ingen test at spore i teksten nedenunder.

Det er ikke rigtige "test" men ligner bare nogle omtaler klippet fra en brochure og så et link til forhandlere. Ordet "test" er misvisende. Det lurer de besøgende hurtigt idet der er en mængde af den slags "test" sider lige meget hvad man søger på. Derfor ikke en side jeg ville bruge så meget tid på. Grunden til at jeg ikke rigtigt gider den slags sider er også at de tit ikke bliver opdateret idet "projektet" er gået dødt på et tidspunkt.

Men hvis den kan holdes opdateret og order "test" kan erstattes af noget mere retvisende fx oversigt fx eller "udvalgte brændeovne" kan den muligvis have en berettigelse. Kald det evt. noget andet end test og skrov dato hvornår den oversigten er opdateret.
Avatar billede Carnac Forsker
04. december 2017 - 22:37 #2
Kan godt lide "banner-billedet" eller hvad man skal kalde det. Specielt i konteksten.

Er det et billede du selv har taget, eller har du neglet det et sted fra?
Avatar billede kurtba Ekspert
04. december 2017 - 23:02 #3
Umiddelbart er det fup og fiduser. Der skrives, at der testes div. pilleovne, men når man læser beskrivelserne står der intet om, at man har afprøvet dem overhovedet. Kun direkte afskrift af hvad fabrikanten selv skriver om sin ovn.
Det har intet med test at gøre.
Så det ligner mere noget, hvor du forsøger at samle nogle oplysninger og så linke videre - og formentlig tjene nogle lette penge på denne reklame.
Det er umiddelbart ren og skær reklame og intet andet.
Avatar billede Suser Novice
05. december 2017 - 13:47 #4
Billedet er fundet på en side med gratis billeder

Jeg skulle nok have været mere specifik i mit indlæg. Jeg ønsker feedback på design.

Ang. tests af diverse vamekilder så giver jeg jnielsen ret i at jeg skal ændre titlen til noget med sammenligning i stedet for.

Til kurtba: hvis du f.eks kigger her, så vil du kunne se en sammenligning https://varmekilder.dk/gasfyr-test-naturgasfyr/ og så husk lige at siden er ny, så der arbejdes stadig på indholdet. Og ja jeg håber da at komme til at tjene nogen penge på siden, men jeg kommer også til at arbejde mere med indholdet før at det sker