Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. december 2017 - 16:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Findes der et godt alternativ til "Malware-Byter.Free" ?

Nu har programmet i 1½ dag sagt, at serveren ikke kan findes .

Har scannet med Avast Free og Ccleaner for "rester".

Har også afinstalleret MalwareByres" med Revo-Uninstaller.

Og geninstalleret MalwareBytes. - Virker - stadig ikke ...

Så jeg tænkte, om der er et alternativ til Malware-Bytes Free.

Det er på min bærbare med Windows 7.

På Forhånd T*A*K * venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2017 - 16:33 #1
Har ikke brugt andet program så kan ikke råde dig desværre. Men der findes flere der har, Ville selv prøve disse hvis Malwarebytes ikke virkede:
Iobit Malware fighter
Hitman pro
Adwcleaner
Rougekiller
Avatar billede jalved Ekspert
05. december 2017 - 16:37 #2
Hej Jørn

Måske har du installeret noget firewall, der forhindrer programmet i at opdatere.

Nu når du har slettet programmet, så gå direkte ind på siden og hent programmet - i stedet for evt. at opdatere via programmet selv.

Tjekkede lige siden og den virker fint.

https://www.malwarebytes.com/

Så måske var det alligevel værd at prøve en ekstra gang :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. december 2017 - 17:20 #3
Jeg siger TAK !

På den bærbare, med Windows 7 - Har jeg "Kun" Windows 7's egen Firewall.
Og så, som sagt, Avast Free. - Det er "kun" nu, at Malware Bytes Free begynder at "Brokke sig" -

Tja - jeg kan jo prøve igen ....

Skriver nu på en Stationær PC - Med Linux Mint - Mate 18.3 - Som ikke "brokker sig" (Over det. I hvert fald)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2017 - 17:27 #4
malwarebytes free virker her - så det er lokalt på din pc, der skal rettes.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. december 2017 - 18:05 #5
Hmmm - Ja ----

Har installeret den igen MalwareBytes.Free.

Helt DØD

Unable to get to server. Rød advarsel.

Har set om Windows 7's Firewall godkendte den. Satte den til.

Stadig same besked.

Alt virkede i går morges.

Mærkeligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2017 - 18:20 #6
systemgendannelse tilbage til mandag?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. december 2017 - 21:21 #7
Tak, claes57 - jeg prøver .... Systemgendannelse ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. december 2017 - 21:52 #8
Ja, men ..... NU virker det jo !!!!

TAK, claes57 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede 450025 Ekspert
06. december 2017 - 01:58 #9
Stå på ikke gi deg  ekspert en Systemgjendanning som claes57 nevner er ofte en god løsning det har reddet meg flere gange, utrolig også på lyd. Nå setter jeg punkt selv, så jeg vet hva jeg går til.
Der nevnes her Adwcleaner # 220661. Det er et program som han har hjulpet meg med tror jeg, nå har jeg vert plaget av PUP, ifølge malwarebytes  var ikke den så farlig for andre eller meg selv, den hadde med Google og synkronisering å gjøre.
Support og jeg holdt på i 2 uker uten det hjalp. Forresten god hjelp fra Support, men jeg syntes det var en plage

Jeg husker ikke helt men #220661 kom vist med AwdClianer til meg, jo jamen var det han han er glupp til og finne løsninger, og den tok knekken på mitt problem alle computere har nå vert helt fri, spurte om Support ikke kjente til den, svar jo om en stund vurdere vi og legge den til programmet vi har Malwarebytes og innlemmer de i familien.
Hvordan virker den? Den tar seg god tid, kanskje den sjekker grundig  vet ikke, nesten for god tid HA.HA.
Nå legger jeg den bare ned på oppgavelinjen mens jeg jobber med andre ting og det går helt ok.
Nå har jeg betalt Malwarebytes et valg jeg bare gjør jeg vet den er dyr men føler det er vert det.
Du er på gli nå og mitt svar bruk Malware du har igjen for dette er mitt svar.
seier bare ha det godt du også claes57.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
06. december 2017 - 02:11 #10
Sorry jeg bare stikk innom igjen nå har Adwcleaner surret og gått her.
Svar: Adwcleaner skriv Systemet ditt er Rent, ingen uønskede Elementer funnet og det er samme svar på 3 computer.
Dette er starten på en fin dag for meg dette.
Arne
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. december 2017 - 06:49 #11
T*A*K, Arne - God dag til dig, også . Venlig Hilsen fra Jørn *