Avatar billede Loke Grønbech Praktikant
06. december 2017 - 12:00 Der er 3 kommentarer

er jeg skør?

Sidder og tænker om man ikke kan beskytte sin computer mod støv, ved at lave en "pose" af noget filter stof og sætte det omkring sin computer?

Er jeg helt skør? ved godt det vil være mega grimt, men det er der jo mange gode ting i livet der er :)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2017 - 12:03 #1
støjdæmpet kabinet har sådan noget filter stof indenunder.. det har min.. :)

du skal bare sørge for at den kan trække vejret
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
06. december 2017 - 12:18 #2
Jeg havde engang en pc med mange blæsere, der trak meget støv ind udefra, da der ikke var noget filter i. Jeg lavede dengang et filter af et par udklippede strømpebukser og satte foran indsugningshullerne i fronten af kabinettet. Ikke særlig kønt, men effektivt. Man skal bare huske at rense "filteret" rimelig ofte.
Avatar billede Loke Grønbech Praktikant
06. december 2017 - 12:27 #3
Tak for jeres svar. Så var jeg måske ikke helt skør :)
Har bare ikke mulighed for at have min computer stående andre steder end på gulvet. Og den suger så meget støv ind at det er til at blive syg af!