Avatar billede CipherGuy Novice
07. december 2017 - 09:44 Der er 4 kommentarer

Billig VPS-service med fysisk adspredelse i lokation.

Jeg leder efter en side hvor jeg kan købe flere VPS'er, som skal stå i forskellige lande.

Jeg skulle til at købe dem over DPLY.co, men inden jeg kom så langt, er deres service gået lukket?
Nu er jeg igang med at finde en erstatning for DPLY, hvor følgende krav er:
Skal kunne kører Ubuntu 16.04.
Skal kunne vælge imellem 5+ forskellige lande.
Må helst ikke koste mere end 100kr/mrd. pr. server.

Nogle der kender en erstatning til DPLY, eller ved hvorfor den er gået ned?

På forhånd tak!
Avatar billede Slater Ekspert
07. december 2017 - 09:59 #1
DigitalOcean?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2017 - 23:28 #2
Det er ikke som sådan en anbefaling, men vultr.com ser ud til at opfylde kravene. Jeg leger lidt med deres billigste model - ingen problemer endnu.
Avatar billede CipherGuy Novice
10. december 2017 - 18:04 #3
Fedt - tak for jeres svar! :)
Jeg prøvede også lige selv Amazons Lightsail, det virker faktisk også okay.
Men tjekker lige jeres svar ud også, altid godt at vide hvad man har af muligheder :)
Avatar billede Slater Ekspert
10. december 2017 - 20:21 #4
Jeg kan sagtens direkte anbefale DigitalOcean i hvert fald. OVH er lidt billigere, men de har kun 3-4 lande at vælge imellem, og deres kundeservice er forfærdelig. DigitalOcean er stabilt, let at bruge, har fin service og stadig nogle af de bedste priser på markedet.