Avatar billede jath08ac Forsker
07. december 2017 - 15:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre værdi via UserForm + VBA

Hej,
Jeg har en UserForm som består af følgende:
ComboBox = cmbNavn
TxtBox = txtÆndrePage1
CommandButton = cbÆndre

Når jeg vælger en værdi i min combobox, vil jeg gerne have mulighed for at ændre værdien. Værdien som bliver vist i min comboBox kommer fra en tabel ved navn 'TblHovedgruppe1' som består af en kolonne med overskriften '1. Hovedgruppe'. Jeg har forsøgt at lave nedenstående kode, som jeg ikke kan få til at fungerer :-(

hvad gør jeg forkert?

Private Sub cbÆndre_Click()
    For counter = 2 To [TblHovedgruppe1[1. Hovedgruppe]].End(xlUp).Row

        Set curcell = [TblHovedgruppe1].Cells(counter, 1)

            curcell.Offset(0, 1).Value = txtÆndrePage1.Value

    Next
End Sub
Avatar billede finb Ekspert
08. december 2017 - 10:02 #1
Vil du  tilføje en inputbox ?
Avatar billede jath08ac Forsker
08. december 2017 - 13:59 #2
@finb: Har fået løst opgaven selv :-)