Avatar billede popsy Novice
08. december 2017 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger regneark der registrerer timer i forhold til norm

Hej.
Jeg er pt. i et halvårigt ansættelsesforhold som led i min uddannelse, og her skal jeg præstere 32,5 timer pr. uge (i alt 780 timer) for at bestå praktikken.

Jeg søger et regneark, som jeg løbende kan registrere mine timer i (dag for dag), og samtidig hele tiden kan se, om jeg er over eller under normen.

Jeg kan ikke lave det selv, og dem jeg har fundet via Google, giver ikke rigtigt mulighed for registrering af normtallet, så jeg løbende kan se, om jeg skylder eller har timer til gode.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede finb Ekspert
08. december 2017 - 10:01 #1
Kolonner:
A        B    C      D          E
kom  gå  mål  udført  difference
Avatar billede igoogle Forsker
08. december 2017 - 11:22 #2
https://ufile.io/c43ue jf. finb svar
Avatar billede popsy Novice
08. december 2017 - 11:54 #3
Det virker ganske udemærket, bortset fra at den blot går i rød og skriver ##### når jeg er i timeunderskud?
Avatar billede igoogle Forsker
08. december 2017 - 12:01 #4
Det er fordi arket skal være sat op til 1904 beregning ..

In Microsoft Office Excel 2003 and in earlier versions of Microsoft Excel, follow these steps:
Open, or switch to, the workbook.
On the Tools menu, click Options, and then click the Calculation tab.
Click to select the 1904 Date System check box.
Click OK.
In Microsoft Office Excel 2007, follow these steps:
Click the Microsoft Office Button, and then click Excel Options.
Click the Advancedcategory.
Under When calculating this workbook, click to select the Use 1904 date systemcheck box, and then click OK.
Avatar billede popsy Novice
08. december 2017 - 12:20 #5
Tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede Mads32 Ekspert
08. december 2017 - 12:28 #6
Hej her er et forslag næsten identisk med igoogle, jeg er blot ikke så hurtig som han var.

https://www.dropbox.com/s/ziwajyfko7wc17k/registrer%20timer%20i%20forhold%20til%20norm.xlsx?dl=0