Avatar billede Katrine Praktikant
09. december 2017 - 09:46 Der er 2 kommentarer

Kan man gendanne slette historik på ipad?

Hej med jer it genier.
Min it skills er bestemt ikke noget at prale af, så nu vil jeg prøve lykken hos jer 😅

Jeg har besøgt en masse webside i forbindelse med mit bachelor projekt, og dik ikke listet dem alle, i min egen kildehenvisning i opgaven. Efter at have handler julegaver på nettet, ville jeg slettet historikken for en dag, så min søster ikke fik nys om hvad hun skulle have i gave, men klovn aom jeg er , så fik jeg slettet for en hel uge istedet. Mit spørgsmål går aå på om jeg på nogen måde kan gendanne historikken? Jeg håber at i kan hjælpe. 😅

Mvh.
Katrine
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2017 - 10:12 #1
Der står lidt om det her.
https://discussions.apple.com/thread/3451602?start=0

Har du flere backups af din iPad i iCloud kan du være heldig.
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2017 - 10:15 #2