Avatar billede peter!- Juniormester
13. december 2017 - 16:38 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

fra mobil til cp

Hvordan overføre jeg fra mobil og til pc.
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2017 - 16:48 #1
Kommer helt an på hvilken mobil, hvilket styresystem der er på pc'en, og hvad det er du vil overføre. Og næsten uanset hvad, er der adskillige måder at gøre det.
Avatar billede peter!- Juniormester
13. december 2017 - 16:51 #2
mobil er huawei og styresystem på computeren er windows 10
-
Avatar billede INK Ekspert
13. december 2017 - 16:59 #3
Programmet "Billeder" i Windows 10 kan importere fra alle telefoner.
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2017 - 17:35 #4
... Hvis det er billeder, det drejer sig om.

Du burde også kunne smide en USB-ledning mellem telefonen og computeren, hvilket burde mounte telefonen som et drev, du kan gå ind på i Windows.
Avatar billede peter!- Juniormester
13. december 2017 - 20:22 #5
Løse den efter INK medlemmet -Tak -
Avatar billede thov Forsker
13. december 2017 - 20:34 #6
Jeg har den samme kombination.
Med app'en HiSuite installeret på telefonen og et USB kabel mellem enhederne,
kommer telefonen og dens micro-SD frem i Stifinder som almindelige drev.