Avatar billede Nicolai Clausen Praktikant
18. december 2017 - 21:46 Der er 4 kommentarer

Hvilket Seo program bruger i?

God Aften alle sammen

Jeg sidder i disse timer og programmer et rabatkode site http://rabatkodejunglen.dk/ dette går rigtig fint, her til har jeg ingen spørgsmål. Men når snakken falder på seo optimering er jeg mere blank trods jeg har læst godt op på dette, jeg søger derfor et godt seo program som kan hjælpe mig lidt på vej. Jeg ønsker natulighvis at range højt på søge ord som zalando rabatkode det er disse søge ord jeg søger hjælp til at ligge højt på jeg vil state med at ligge højt på kaffeteriet rabatkode http://rabatkodejunglen.dk/butik/kaffeteriet-rabatkode/ nogle som har gode input? på forhånd tusinde tak.

Hilsen Nicolai Clausen
Avatar billede Mikael Ekspert
19. december 2017 - 10:38 #1
Min erfaring er "GLEM" SEO programmer..

Der er meget bedre, at have "unikke" tekster, hvor man "indbygger" flest mulige "ord/sætninger" man forestiller sig, at "brugeren" kunne finde på at anvende.

MEN ALT med måde. Det må ikke virke unaturligt. For så har det stik modsatte virkning.. Med fx Googles "robotter"

Jævnlig update af tekster/andet på hjemmesiden ER et must.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. december 2017 - 10:59 #2
Der findes et "hav" af SEO programmer, de fleste der lever af seo, bruger nok 8-10 forskellige. Intet program kan give dig sikkerhed for placeringer. Du kan ikke "købe" et program, der giver dig denne kendskab, men du kan hyre en person, eller virksomhed der udfører dette på Pro basis.
Men læs lige nogle af Mikkel Demips artikler først, før du vælger ...

Er du stadigt varm på at blive "fundet" - så giv et kald ;-)
Avatar billede MartinW96 Novice
16. februar 2018 - 15:34 #3
Hej Nicolai
Når jeg sidder og optimere på https://bygoghus.dk/ bruger jeg Ahrefs i høj grad. Det koster lidt om måneden, men der er mange muligheder såsom analyse af dit site og du har mulighed for at få inspiration fra andres sites og hvad de gør godt :-)

Mvh Martin
Avatar billede Adam Nicolaisen Praktikant
09. november 2019 - 10:42 #4
Jeg bruger som Martin også Ahrefs ifm. SEO-optimering. Ahrefs giver et rigtig godt overblik både over din egen side og også over konkurrenternes. Jeg har brugt Ahrefs til https://lydboggratis.dk/ og har helt klart ikke fortrudt, at jeg har købt mig adgang.