Avatar billede JALA Juniormester
19. december 2017 - 17:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Min accespoint skal bruge min faste IP adresse

Hej,

Min AP virker kun hvis den modtager min faste IP-adresse, hvordan kan dette være? Er der noget jeg kan gøre for at dette ikke behøves.

Har prøvet at tildele den tilfældig IP, men dette gør at nettet ikke virker igennem den, både wifi og direkte kabel.

Jeg har en TP-link, håber en kan hjælpe da jeg har brug for den faste IP til min "Digital video recorder"
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2017 - 20:41 #1
Dette er vel en dublet af
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1020845
Du bør overveje at lukke denne igen.
Avatar billede Little Helper Seniormester
19. december 2017 - 21:08 #2
Hej JALA

Står denne adresse ikke i bunden på din AP.

Oplys fuldenavn på AP hvis ikke.

Og slet din anden tråd sp vi ved hvilken vi skal svare i ;)

MvH
Avatar billede Little Helper Seniormester
19. december 2017 - 21:14 #3
Eller

Hvis du er tilsluttet din AP Så start CMD (Hold Windowstast og tryk R tast), heri skriver du CMD og i dette vindue skriver du ipconfig og trykker ENTER.  Rul ned til du kommer til din AP og se hvad IP adresse den har.

MvH
Avatar billede JALA Juniormester
22. december 2017 - 19:38 #4
Hvordan lukker man tråden igen :/