Avatar billede imma Forsker
19. december 2017 - 19:24 Der er 1 løsning

Kan ikke få port forward til at du på sagemcom 3890

nogen der kan hjælpe mig

kan simpelt hen ikke få min nas -- synoology til at du på min nye router fra yousee need help måske via teamviewer
Avatar billede Little Helper Seniormester
19. december 2017 - 19:53 #1
Hej Imma.

Da jeg har opsat et par af disse kan jeg fortælle dig at det går fra hovedbrud til lethed afhængig af hvad udstyr den skal køre med.

Se Bla. denne tråd fra Yousee forum. Held og Lykke.
https://forum.yousee.dk/coax-9/port-forward-paa-sagem-3890-router-99802

Jeg endte med at sætte den i bridge og smide den i en router da jeg skulle få synology op at køre hos en.

et sted at starte er at checke firmware, det jo nemt og kan skyldes du ikke kan.