Avatar billede unknown Praktikant
22. december 2017 - 11:53 Der er 2 kommentarer

Main skærm

Jeg har i lidt tid nu haft 2 skærm. For et par dage siden gjorde min ven så vi kunne se det samme på begge skærme men nu kan jeg ikke få min 144 hertz til at være min main skærm. Istedet er det mit tv der er main skærm. Kan man lave om på det?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
22. december 2017 - 13:09 #1
Jeg har haft tilsvarende problemer engang.

Prøv at tage stikket ud til skærm 2 og genstart.
Sæt stikket til skærm 2 i igen efter genstart, og se om det hjalp på rækkefølgen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. december 2017 - 13:13 #2
Jeg vil ikke garantere for noget, men jeg mindes at have haft nogenlunde samme problem, efter en formatering.
Jeg lod HDMI-kabelet fra pc´en til TV´et blive sidende i grafikkortets udgang, og satte DVI-D kablet til pc-skærmen i bagefter. Da jeg startede pc´en kom der intet billede op, kun markøren var at se. Jeg prøvede at bevæge musen fra side til side. I højre side var markøren "lang tid" om at komme frem igen. Jeg tændte for tv´et og zappede hen på HDMI-indgang og der var billedet (skrivebordet). Jeg klikkede på "Registrer" og på skærm 1 stod TV (Sony). På skærm 2 stod Acer  (mærket på pc-skærmen.Man kan også dublere skærmene". Derved kommer samme skærmbillede op på begge skærme.
Jeg håber at ovenstående forklaring kan hjælpe med at løse problemet.

Se også linket:

  https://www.youtube.com/watch?v=SWlZUCaeYmM