Avatar billede RuneDams Juniormester
24. december 2017 - 17:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kvalitet af bærbar?

Hej Eksperten.
Jeg har købt mig en ASUS bærbar computer her i august, og når jeg bruger den  nu synes jeg at den bøjer meget rundt omkring. Når jeg lægger begge hænder på det miderste nederste (omkring mousepadden) så giver hele konstruktionen sig. Jeg vil høre om i mener det er normalt, eller om jeg skal klage over det til dem jeg købte det hos?
Mvh Rune Rasmussen
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. december 2017 - 20:00 #1
Du skriver om du "skal klage til dem du købte den hos". Jeg synes jeg mellem linjerne kan læse, at den er købt hos en privat, og altså ikke hos en forhandler!
Hvad er det for øvrigt for en ASUS model der er talte om?
Avatar billede RuneDams Juniormester
27. december 2017 - 15:19 #2
Det beklager jeg, jeg købte den hos en forhandler, tror det var komplett men er ikke 100% sikker uden at se på kvitteringen. Det er en ASUS GL553VE.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. december 2017 - 15:43 #3
Det bliver jo svært (umuligt) at klage over den, når du ikke husker hvor den er købt.

Hvis du har Webbank, hvad du sikkert har, kan du i hvert fald gå ind på posteringer, og se om der står "Komplett" eller navnet på en anden forhandler, og sammenholde dette med prisen, så er der måske en mulighed, for i hvert fald at finde stedet hvor den er købt. Næste problem er så hvis ikke du kan finde kvitteringen.
Avatar billede RuneDams Juniormester
27. december 2017 - 19:50 #4
Ja som jeg siger så ville jeg skulle se på kvitteringen hvor den er købt, den ligger bare ikke lige foran mig. Spørgsmålet er jo så om det er noget jeg skulle klage over, ikke hvordan jeg i så fald klager over det :).
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. december 2017 - 20:11 #5
Jeg vil sige det sådan  at hvis der ikke lige frem er nogen defekt i den forstand, så er der nok ikke så meget at klage over. Med defekt mener jeg her, revner eller lignende.
Der er nok nærmere tale om en generel dårlig materialekvalitet. Dermed er ikke sagt at computeren ikke er god nok.
Avatar billede RuneDams Juniormester
28. december 2017 - 14:28 #6
Det var også egentligt min egen tanke, at det bare var dårlig materialekvalitet. Ville bare luften tanken på forumet :). Tak for svaret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. december 2017 - 14:56 #7
Velbekomme :-)