Avatar billede per2edb Guru
25. december 2017 - 13:08 Der er 2 kommentarer

VBA tilsluttet Project 2013

Jeg har Project 2016 og ønsker VBA aktiveret
Jeg har win10 og office 365

Jeg kan i VBA under tool se at ToolBox ikke er aktiveret

Er det en referance jeg skal aktivere? og hvilken ?  eller.....?

Nb
Jeg har aktiveret
Visual Basic for application
Microsoft Project 15 Object Libery
Avatar billede per2edb Guru
25. december 2017 - 13:09 #1
Sorry fejl jeg har project 2013
Avatar billede terry Ekspert
25. december 2017 - 18:02 #2
You say you have activated references to
Visual Basic for application and Microsoft Project 15 Object Library

Where have you done that? If you have done that in Project then I would have thought that you have access to VBA!

I dont have Project 2010 or 2013 but this link says they are similar and it explains how you get into VBA

https://madschedules.wordpress.com/2016/02/08/how-to-start-with-vba-in-ms-project-2010/