Avatar billede Bette Praktikant
28. december 2017 - 10:54 Der er 5 kommentarer

køb af android i USA

Jeg er nu i USA - skal være her i 3 måneder mere. Min telefon er død,
Hvilken android tlf kan jeg købe og bruge med mit 3- simkort - samt bruge når jeg kommer tilbage til DK? Gerne en Samsung.
Avatar billede INK Ekspert
28. december 2017 - 11:54 #1
Du vil formentlig kunne bruge alle modeller. Hvis du først skal bruge den i USA, så undgå et abonnement, hvor selskabet låser telefonen.
Avatar billede Bette Praktikant
29. december 2017 - 04:00 #2
Jeg har prøvet en Samsung Galaxy 7 - men jeg kan ikke modtage tlf opkald, sms, mms eller sende sms og mms - der er ej heller internet adgang. Jeg kan kun ringe fra telefonen..
Jeg har et 3like home abonnement/ simkort
Avatar billede INK Ekspert
29. december 2017 - 06:19 #3
Når man starter en ny telefon skal der ofte downloades et lille program fra operatøren. Det sker automatisk første gang du er på mobilnettet hos operatøren (3, YouSee, x, x).
Kunne tænkes det ikke sker mens du er i USA?
Avatar billede Bette Praktikant
29. december 2017 - 06:43 #4
Der er kontakt til T-mobile - og jeg kan ringe fra telefonen. Men det kan godt være at der ikke er forbindelse alligevel?
Hvordan får jeg fat i sådan en opdatering?
Avatar billede INK Ekspert
29. december 2017 - 07:23 #5
Her må jeg melde pas. Forsøg at kontakte 3´s kundeservice.