Avatar billede Nikolaj juhl Novice
28. december 2017 - 17:34 Der er 8 kommentarer

Mit tastatur går ud

ved du hvad der er galt hvis ens tastatur gør ud og så starte det med det samme igen. når jeg spiller csgo og bare sidder og ik bruger det så stopper det og så tænder det igen?. kan ikk skrive vidre når det stopper ved du hvad der er galt. fik det i julegave og elsker det tastatur. Det er et et ¨corsair k55 rgb gaming tastatur¨
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. december 2017 - 18:52 #1
Prøv dette link:

https://www.youtube.com/results?search_query=corsair+k55+rgb+issues

Måske er der hjælp at hente der.
Avatar billede Nikolaj juhl Novice
28. december 2017 - 20:03 #2
svar til ErikHg
Tak for det. men det ik helt det jeg er ude efter. da jeg sidder og tester det her tastatur på min bærebar virker det som det skal men når jeg sætter det til min stationære går den ud og tænder med det samme igen, det går den ik på min bærebar det kun på min gamer pc den går det på. ved i hvad der er galt. (har læst noget om strømbesparelse kan det være det der er galt??)
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. december 2017 - 20:59 #3
Muligvis.
Jeg har indsat et link herunder, der måske kan lede frem til en løsning på problemet:

https://www.youtube.com/watch?v=DangaypX4vg

Nu ved jeg jo ikke hvilket styresystem der er installeret på din computer. Systemet der vises i videoen er Windows 7, men der er ikke den store forskel.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2017 - 08:17 #4
hvad sker der hvis du bruger en anden usb-slot på din pc?
Avatar billede Nikolaj juhl Novice
29. december 2017 - 08:23 #5
Hvis jeg butter mit usb-stik i om bag min stationære siger den det samme med den går ud. ved ik hvad jeg skal gør. vi har haft den byttet til en ny og den nye gør det samme, kan det være noget med min stationære
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2017 - 09:03 #6
I enhedshåndtering find her usb controllere. Under alle usb rod hub og lager enheder højreklik og vælg egenskaber og gå i strømstyring.
fjern hak at Windows må lukke for enhedene for at spare på strømmen.
Avatar billede Nikolaj juhl Novice
29. december 2017 - 14:10 #7
Svar Til: 220661
det har jeg prøvet og den gør det samme??
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2018 - 14:25 #8
Men du har sat begge usb-stik til? og det er i USB 2.0?