Avatar billede lx2ba Novice
29. december 2017 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook2010 problem

Når jeg sender en mail med Outlook, så bliver der ikke gemt en kopi af det sendte i "Sendt"-mappen mere. Det er irriterende, fordi man en gang imellem har brug for at sende den samme mail til andre modtagere, og så er man altså nu nødt til at skrive den igen (hvis man da ellers kan huske, hvad man skrev!).
Er der en indstilling, som jeg har overset, når jeg her i den seneste tid har kigget efter ensådan mulighed?
Det har ellers virket uåklageligt indtil for en måneds tid siden.
Avatar billede posten Ekspert
29. december 2017 - 01:22 #1
det der nok er dit problem er at flere af de "gamle" programmer skaber problemer uden der er hjælp at hente fra div. udbydere vil anbefale du evt henter den nyeste 365 med 5 nøgler til : https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/office-antivirus-og-software-programmer/PCDD32315/office-365-home-download 100 kr pr. nøgle det ku ca næsten ikke være billigere prøv den og lad os høre om du så har sendt post igen
hvis du ikke vil bruge penge på det ku du jo hente den fra firefox som er tunderbird : http://mozilladanmark.dk/
Avatar billede INK Ekspert
29. december 2017 - 06:31 #2
Prøv dette forslag fra Microsoft. Det er nok blot et manglende flueben i indstillinger.

https://support.microsoft.com/en-us/help/2958272/email-sent-using-outlook-are-not-saved-to-the-sent-items-folder
Avatar billede 450025 Ekspert
29. december 2017 - 12:53 #3
Hadde dette vert noe for deg, funker fint hos meg men da får du ta en tur på Ebay,
Pris. 35 US. fåes i alle språk.
Microsoft Excel PowerPoint Word Access Outlook OneNote 2016 for 1 PC 32/64 Bit

Arne.
Avatar billede lx2ba Novice
29. december 2017 - 13:23 #4
Tak for det INK, der var løsningen. Jeg har været S^mange gange inde i INDSTILLINGER og har helt sikkert også haft den pågældende mappe åben; MEN desværre har jeg overset lige præcis DET forslag. Jeg har søgt i Office-hjælp; men dumt nok kun på dansk, - og der fik man ingen hjælp til dette!
Birger