Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2017 - 14:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Komponist / Melodi / Gruppe ?

En flot Video ...

Super flot musik ....

Men hvilken komponist / Melodi / Gruppe ?

Nogen der ved det ?

Kan finde ud af det ?

https://www.youtube.com/watch?v=e6xPHNjolrk

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. december 2017 - 15:55 #1
Jeg tror egentlig ikke at der er tale om et "professionelt" indslag, men musikken der er lagt på er "tilfældigt" valgt, hvorefter indslaget er op-loadet til YouTube.
Har gravet lidt i det og kan desværre ikke finde noget yderligere.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2017 - 16:21 #2
Ja, men T*A*K, Erik ...
Avatar billede falster Ekspert
30. december 2017 - 17:15 #3
Tony Anderson - Breakthrough

https://www.youtube.com/watch?v=OLViHLWIJEw
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2017 - 17:44 #4
FLOT !!!!

MANGE tak, falster
Avatar billede falster Ekspert
30. december 2017 - 18:07 #5
Tak for de pæne ord, som er - næsten :-) - ufortjente.

Min niece viste mig i julen smartphoneappen Shazam (ja det hedder den).

Den fandt den på 4 sekunder ud fra lyden i dit youtube-link.

Godt nytår!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2017 - 18:20 #6
Det er da fortjent da det er en god løsning på problemet :-)
Avatar billede milter Ekspert
30. december 2017 - 18:45 #7
Tak falster. Så lærte jeg det :-)

Hvis nogen skulle være interesseret i et lignende program til billeder, som går lidt videre end Googles søgning efter billeder, så kan jeg anbefale Tineye. Det kan føjes til browserens højrekliksmeny:

https://chrome.google.com/webstore/detail/tineye-reverse-image-sear/haebnnbpedcbhciplfhjjkbafijpncjl
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2017 - 19:00 #8
Ja, da - Fuld ud fortjente ord. falster ...
Avatar billede Jhja Seniormester
31. december 2017 - 21:22 #9
Der findes en del mobil tlf apps som identificere musikken ved at lytte til den. Også indbygget i android eller iOS.
https://beebom.com/what-song-is-this-apps-identify-songs/