Avatar billede NicolaiMast Novice
01. januar 2018 - 18:22 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

hvordan skifter man til Expert?

hvordan skifter man til Expert her på hjemmesiden ??
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2018 - 18:51 #1
Det er ikke noget man selv kan skifte til.
Det har noget med f.eks. svar på andre brugeres spørgsmål at gøre!
Har man mange for andre brugere nyttige svar, der bliver markeret med en lodret grøn streg, betegnes dette som en løsning. Derved kommer der en mail ind i ens indbakke, hvori der står "Tillykke, du havde løsningen".
Om det så er helt retfærdigt er en anden sag. Jeg har selv betegnelsen "Ekspert" hvilket jeg er noget overrasket over, for det er mange områder hvor jeg er helt blank.
Avatar billede NicolaiMast Novice
01. januar 2018 - 19:28 #2
Tak for hjælpen ErikHg :D
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2018 - 19:49 #3
Det var så lidt :-)
Avatar billede NicolaiMast Novice
01. januar 2018 - 21:06 #4
og
Avatar billede NicolaiMast Novice
01. januar 2018 - 21:06 #5
godt
Avatar billede NicolaiMast Novice
01. januar 2018 - 21:06 #6
nytår
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2018 - 21:12 #7
Tak og i lige måde til dig :-)
Avatar billede Carnac Forsker
01. januar 2018 - 23:44 #8
Man skriver til redaktionen og siger man gerne vil betale 100.000 kr for at få tildelt titlen hurtigt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. januar 2018 - 10:49 #9
De tager ikke mod bestikkelse, men gaver er velkomne ;-) godt nytår!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2018 - 11:15 #10
På Eksperten kan man  blive "Ekspert" uden at have hjulpet een eneste bruger.
Man behøver bare at stille en masse spørgsmål, altså selv at blive hjulpet.
Det er et absurt system, hvor man ikke kan bedømme brugerens kompetence ud fra
titlen. Et svar fra en Novice, kan i nogle tilfælde, være det rigtige, selv om flere "Eksperter" deltager i spørgsmålet. Efter min mening, er der en mindre gruppe "eksperter", på Eksperten,  som ved meget, og som er hjælpsomme - og godt for det .
Men Ekspert er et meget flot ord, som kan give falske forventninger hos en spørger.
For en ordens skyld vil jeg tilføje, at jeg er realistisk nok, til at erkende, at jeg ikke selv er Ekspert. 😊
Avatar billede NicolaiMast Novice
04. januar 2018 - 15:39 #11
tak :)