Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2018 - 02:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Wordpress - hvordan laver jeg et link til forum

Jeg har en forside og har lige installeret et forum - men hvordan fanden laver jeg et link fra forsiden til det forum????????????????????
Avatar billede nopsen Ekspert
03. januar 2018 - 03:09 #1
du kan starte med at skære ned for mængden af spørgsmålstegn, din insisterende måde at forlange svar på dit uudførlige problem gider jeg ikke bruge min tid på.
held og lykke med det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2018 - 04:52 #2
Jeg mindes ikke at have bedt dig om at bruge din tid på noget som helst - og da slet ikke på dine irrelevante kommentarer. Gå et andet sted hen og blamer dig.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. januar 2018 - 05:24 #3
jeg er fløjtende ligeglad med hvad du mener, det handler om at man opfører sig ordentligt i et offentligt forum, som jeg har gjort dig opmærksom på tidligere.
Avatar billede stjans Guru
03. januar 2018 - 07:23 #4
Hej ZeBa

Du går ind under udseende - menu.

Vælger den menu, som du vil tilføje dit link i.

Vælger nu brugertilpasset link.

Indsætter URL på dit forum og trykker tilføj.

Nu kan du se linket i højre side - her kan du så bare flytte til den placering, som du vil have.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. januar 2018 - 13:00 #5
Hvor kan jeg vælge brugertilpasset link?
Avatar billede simsevu Juniormester
03. januar 2018 - 14:25 #6
Hey,
Det kommer jo an på dit tema,
nogle temaer er det bare inde tilpas menu og så sæt link ind, nogle er det ikke så simpelt.

Hvilken side er det?
kan du skrive et link?

Vi skiftede væk fra wordpress for at kode det meget hurtigere og bedre.

Så vores menu er bare html hvor den linker f.eks til
https://legetoejsiden.dk/app/debat/
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. januar 2018 - 00:16 #7
Avatar billede simsevu Juniormester
04. januar 2018 - 08:26 #8
for dævlens et klamt billede .

Men det ser ikke ud til du har nogen menu.

Har ikke set videoen, men Google siger: https://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/v2_wordpress_kursus5.php