Avatar billede mikerojakes Seniormester
03. januar 2018 - 11:41 Der er 4 kommentarer

PC kan ikke finde usb stik

Hej - og godt nytår!!

Min PC kan pludselig ikke længere finde et helt nyt USB-stik som jeg købte for
en måneds tid siden - (MEDION 32 GB 3.0-stick) jeg har også prøvet på
andre computere, med uden held - er stikket færdigt allerede, eller kan man
lave en eller anden manøvre, så det igen "virker"

Venligst Junior
Avatar billede simsevu Juniormester
03. januar 2018 - 14:23 #1
Hey kan det ikke være fordi du ikke har brugt safe eject som de altid siger man skal?
Avatar billede mikerojakes Seniormester
03. januar 2018 - 14:47 #2
Kunne det faktisk godt være - men når den ikke registreres længere, kan så
lige så godt smide den ud - eller er der en løsning :-)
Avatar billede simsevu Juniormester
03. januar 2018 - 14:55 #3
Var der noget vigtigt på, ellers bare ud?

Se her:
https://www.avxperten.dk/usb-noegle/

billigt billigt,

Men altså, hvad bruger du overhovedet USB stik til i dag, med cloud og alt det.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2018 - 16:01 #4
Registreres den i diskhåndteringen?