Avatar billede ZeBa Ekspert
07. januar 2018 - 02:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WordPress - link til et forum - NEWBIE

Jeg er lige begyndt at lave et nyt site med Twenty Twelve
Der er kun en forside, og desuden har jeg installeret og aktiveret et forum - hedder bbPress.
Hvordan laver jeg et link på forsiden til dette forum?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2018 - 06:49 #1
du kan jo oprette/indsætte links, billeder, og lyd, i posts.
forummet, som er et plugin, må være en type som kan indsættes.
jeg har ikke lige wordpress ved hånden, men der hvor du vælger hvad du vil indsætte, skal du sikkert ku vælge det ?

hvis det ligger på en underside, skal du oprette et link til den underside. ?
Avatar billede stjans Guru
07. januar 2018 - 08:39 #2
Du gør det fra udseende-menu.

Her kan du oprette egne links, der vil indgå i din menu. Brugertilpasset link.

Indsæt url på dit forum og tryk på tilføj.
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. januar 2018 - 16:01 #3
Men jeg kan ikke finde ud af, hvad det URL er. Når jeg går ind med ftp kan jeg ikke se noget forum
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. januar 2018 - 16:13 #4
Har fundet URL men kan ikke finde ud af at indsætte et link. Har prøvet alt muligt, men der sker ikke en skid.
WP er virkelig nemt at bruge. Det læste jeg mange gange - derfor gik jeg i gang med at bruge det. Ja, det er sikket nemt at bruge, hvis man arbejde heltids med det :(
Avatar billede stjans Guru
08. januar 2018 - 07:24 #5
Du skal logge ind som admin til dit wordpress site: www.ditdomæne/wp-admin. Under Udseende til venstre er der er under punkt der hedder menuer.

Vælg dette og vælg den mene du vil redigere. tilføj så linket som beskrevet ovenfor.

Du skal ikke ind via FTP.

WP ER nemt at bruge - man skal bare lige i gang :-). Kig evt. her: http://www.wpbeginner.com/start-here/