Avatar billede Mikkel_bo Praktikant
07. januar 2018 - 22:49 Der er 1 kommentar

Lyd

Er det muligt at få et program på ens computer, hvor man kan styre hvor meget bass mm. der kommer ud af ens hovetelefoner?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2018 - 23:03 #1
Det er indbygget i de fleste lyd-drivere.

Højreklik på højttalerikonet i "systray", og vælg afspilningsenheder.
Vælg den enhed der er tale om, og klik på Egenskaber.
På fanebladet "Udviddelser" burde der være en Equalizer, du kan slå til, og enten benytte en af de mange standardindstillinger, eller vælge at sætte din egen.

Men den kan altså ikke gøre dine hovedtelefoner bedre end de er :-)