Avatar billede skolevej321 Forsker
08. januar 2018 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Heimdal security

Er der nogen der har erfaring med dette program og hvad slags program er det egentlig.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2018 - 06:46 #1
det er en malware blokering/renser
men jeg vil helt sikkert sige at www.malwarebytes.org er meget bedre, det er det bedste af dem allesammen
Avatar billede Uvanga Ekspert
09. januar 2018 - 09:52 #2
Jeg har i flere år anvendt Heimdal, og har gode erfaringer. Jeg anvender PRO udgaven som ikke er gratis. Du kan jo prøve at downloade den gratis udgave, og se om det er noget for dig.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2018 - 16:00 #3
Det er længe siden jeg har brugt programmet. Dengang var det et program der tjekkede om programmer var af nyeste version. Jeg syntes dengang at det lagde beslag på for mange resurser på computeren i opstarten. Kender den ikke som malware fjerner. Her bruger jeg Malwarebytes som der beskrives i #1 :-)