Avatar billede larssmith Novice
14. januar 2018 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tekst delvis på engelsk

Hej - jeg har Windows 7 på min bærbare pc.
Der er nu begyndt at ske det, at når jeg vil bestille en biografbillet online, står dele af bestillingsformularen på engelsk og dele på dansk. Underligt synes jeg. Andre der er stødt på dette og evt. har idéer til hvodan det kan ændres til kun at stå på dansk?
Vh larssmith.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2018 - 11:49 #1
hjemmesiden er lavet forkert
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2018 - 12:10 #2
Kunne være tilbøjelig til at give sidwave ret, men gør den det også hvis du rydder op i din browser?
Har du CCleaner installeret så prøv at køre en tur med den og se om det ændrer sig
Avatar billede larssmith Novice
14. januar 2018 - 13:05 #3
Jeg har nu hentet CCleaner, installeret det og genstartet computeren. . . og den gør det stadigvæk. På min stationære computer(Windows 10) står samme bestillingsformular på dansk og kun dansk. Mærkeligt, men tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2018 - 13:09 #4
Du har renset med CCleaner ikke?
Avatar billede larssmith Novice
14. januar 2018 - 13:24 #5
Jo, jeg har renset med CC
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2018 - 13:55 #6
Så er sandsynligvis en fejl på siden. Du har ikke problemer andre steder vel?
Avatar billede larssmith Novice
14. januar 2018 - 14:26 #7
Nej, jeg er ikke stødt på det andre steder.
Okay, jeg lever med problemet, dette ene sted.
Mange tak for hjælpen.
Vh larssmith
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2018 - 14:28 #8
Det var så lidt. Marker venligst #1 som løsning.
Måske det retter sig over tid :-)