Avatar billede logbuilders Mester
15. januar 2018 - 13:48 Der er 3 kommentarer

Slette kopi af billeder

Jeg har 2 mapper med undermapper som indeholder billeder.
Jeg kan med "Duplicate photos fixer pro" finde alle photos der har kopier.
Hvordan sletter jeg alene i den ene mappe.
Det nævnte program giver ikke mulighed for dette - har du et tip ?
Avatar billede sonnic Juniormester
15. januar 2018 - 14:03 #1
Meget enkelt:
Brug stifinder, brug Windows tasten + E så kan du slette og navigere og slette i hele din harddisk.
Hilsen Sonnic
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. januar 2018 - 14:04 #2
Jeg bruger duplicate cleaner pro free der kan du vælge efter placering .
Kan findes i win 10 store !
Avatar billede logbuilders Mester
15. januar 2018 - 15:36 #3
Der er tale om ca 5000 kopier  - manuel sletning er urealistisk.
De fleste programmer af slagsen giver mulighed for at markere alle filer i gruppen af ens photos på nær et.
Gør man det er det tilfædigt hvilke mapper der vælges.
Der skal således være mulighed for at ekskludere en af to mapper i mit tilfælde.