Avatar billede kaffekanden Mester
21. januar 2018 - 17:57 Der er 5 kommentarer

Bootcamp iMac

Hej alle
Jeg har en iMac som jeg har bootcampet med Windows 7
og da den  gratis opgraderingen til Windows 10  blev udgivet opgraderede jeg til Windows 10 men nu har jeg formateret den og har Bootcampet den igen  med Windows  7 for den understøtter ikke Windows 10  det er en IMac 2011 men kunne åbentbart godt opgradere den fra Windows 7  dengang men nu er spørgsmålet så om jeg kan opgradere den igen til Windows 10 på en måde?
På forhånd tak :)
PS jeg har en installation med Windows 10
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. januar 2018 - 20:20 #1
Du installerer blot Win10 som før, så skal den nok aktivere o.s.v.

Her kører Win10 fint på en Macbook Pro fra sidst i '11 uden problemer, hvor Bootcamp også mener at den ikke er kompatibel med den version.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. januar 2018 - 23:03 #2
#1 Har helt rett jeg har nettopp gjort det samme med 1 her uten problemer så prøv igjen du, dette går fint.
Arne.
Avatar billede kaffekanden Mester
22. januar 2018 - 15:03 #3
kunne i godt installere Windows 10 fra bunden fra Bootcamp. Selvom bootcamp ikke skulle understøtte det?
Jeg har Windows 10 Pro installeret på en Windows PC der er aktiveret men hvis jeg installere Windows 10 Pro på bootcamp bliver den så også aktiveret når det er installeret på to?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. januar 2018 - 09:51 #4
Din licens kan selvfølgelig kun aktiveres på en PC - det er betingelserne.

Men en installation af en Win10, der er tilknyttet dit virtuelle hardware-ID på BootCamp'en burde ikke give problemer.
Avatar billede kaffekanden Mester
23. januar 2018 - 10:52 #5
Okay tak
jeg prøver om det virker:)