Avatar billede gorm_lange Novice
23. januar 2018 - 10:43 Der er 1 løsning

sbs2011 webmail

Jeg har en kunde med en sbs2011 der nu driller.

Da serveren var ny installeret, kunne web-mail tilgås på mitdoæne.dk/owa

For et par år siden kom der en opdatering der flyttede web-mail til mail.mitdomæne.dk og det fungerede, selvom resten af verden's sb22011 tilsyneladende fik /owa flyttet til remote.mitdomæne.dk.

Når jeg på Standard Console, Network, Connectivety
vælger Fix my network, fortæller kontrollen af der mangler et sikkerheds certifikat, og tilbyder at oprette det, Når jeg svarer ja tak, skrives at nu er det oprettet. En fornyer kontrol siger dog at det stadig mangler (også efter genstart).

Jeg tror fejlen skyldes sub-domæne forvirring.

Har nogen oplevet noget tilsvarende?

Er der evt. nogen der ved hvorledes man flytter sbs2011 fra at benytte mail, til remote.

M.v.h.

Gorm

(PS. På den gamle ekspert var jeg ikke nybegynder - men har ikke brugt det i flere år).
Avatar billede gorm_lange Novice
25. januar 2018 - 11:01 #1
Problemet løst ved re-installation.