Avatar billede sanne jensen Novice
23. januar 2018 - 11:38 Der er 1 kommentar

programmer stopper igen og igen

jeg har en Samson Galaxy S    GT-19100  med Android 4'2'2  når jeg åbner et program eller en app er den begyndt at melde at programmet er stoppet, det kan være alt frs Google til kontakter , mail eller beskeder , den sender også sms (sommetider hvert 5 min fra afsender "99" der står : could not fetch content ,sorry.  Ydermere genstarter den af sig selv rimelig ofte uden varsel , er den - simpelt hen for gammeldags og har derfor svært ved at tackle /rumme programmerne og opdateringerne som de er blevet med tiden ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. januar 2018 - 11:43 #1
Vil gätte på at du selv har svaret på spörgsmålet:
" er den - simpelt hen for gammeldags og har derfor svært ved at tackle /rumme programmerne og opdateringerne som de er blevet med tiden ??"